În domeniul cadourilor special create pentru mediul corporate a domnit vreme de mulți ani ideea de a oferi consumabile personalizate sau coșuri cadou. Deși eficiente în promovarea pe termen lung, aceste cadouri cu produse personalizate corporate au început să își piardă ușor din importanță și mai mult decât atât, din farmec, devenind cumva impersonale. Personalizarea unei întregi rețele de produse cu simbolurile afacerii a trecut în plan secund într-o lume în care unicitatea a devenit laitmotiv, chiar și în segmentul de business. Un mod deosebit prin care poți face brand awareness modern este prin oferirea unor cadouri corporate, însă și în acest caz este necesar să ai în vedere câteva aspecte esențiale, despre care discutăm în cele ce urmează.
Cadourile corporate trebuie să transmită ideea de celebrare
Darurile sunt grevate în general de ideea de sărbătorire, de celebrare a unui prag și de recunoaștere a reușitei. În mediul corporate acest lucru este cu atât mai vizibil, deoarece vorbim despre reușite de business, oricare ar fi acestea. Menținerea poziției de lider, obținerea unui parteneriat sau reușitele în vânzări sunt momente pe care merită să le sărbătorești. Oferirea unor cadouri corporate premium este o încununare și o recunoaștere a acestor reușite, astfel că în sine darurile ar trebui să fie relaționate de business sau să iasă în evidență prin anumite detalii deosebite, adecvate contextului.
Cadourile corporate pot fi o unealtă de marketing
Într-o lume capitalistă, diferențierea față de competiție este un aspect prioritar, iar o modalitate eficientă prin care poți face acest lucru este reprezentată de oferirea unor cadouri corporate. Alegând să oferi cadouri premium, din materiale sustenabile, oferi practic un mic preview lumii cu privire la valorile tale și ale companiei. Un cadou corporate util, care poate fi expus, este în sine o unealtă prin care poți atrage clienți, chiar și fără a destabiliza bugetul de promovare.
Cadourile corporate spun o poveste
Desigur, ca orice dar și cadourile din mediul de afaceri trebuie să transmită o emoție sau să spună o poveste. Felul în care o spun însă depinde foarte mult de ceea ce alegi să dăruiești. Poți transmite mesajul aprecierii, sau poți spune povestea recunoștinței, poți vorbi despre succesa sau chiar poți spune povestea sacrificiului, toate acestea prin alegerea corectă a cadourilor corporate.
La Artizan Urban darurile corporate pot fi personalizate în funcție de nume, logo sau siglă, oferind în final un cadou cu adevărat special, deosebit și unic din punct de vedere al aspectului. Cadourile astfel realizate cu măiestrie nu sunt doar memorabile, ci sunt de neuitat și pot fi expuse în văzul tuturor, astfel încât să funcționeze ca un mesager permanent al brandului.
Cadourile corporate pot spune povestea succesului, pot contribui la loializarea clienților și de asemenea te pot diferenția de concurență, oferindu-ți un avantaj semnificativ. Astfel, cadourile corporate influențează imaginea de brand și felul în care este percepută compania ta de către persoanele din exterior. Alege să oferi cadouri corporate care să revoluționeze felul în care ești perceput de public, punând întotdeauna accentul pe calitate și pe componenta de storytelling, atât de apreciată în prezent.