Cadourile corporate au fost dintotdeauna un mod prin care relațiile de business au fost construite și păstrate, iar acest lucru a vizat deopotrivă atât relația angajator-angajat, cât și relațiile cu parteneri de afaceri, furnizori sau chiar investitori. Pentru că vorbim despre cadouri corporate, acestea trebuie să respecte un anumit tipar, pentru că nu orice produs poate fi oferit cadou într-un astfel de context. În plus, cadourile corporate au evoluat foarte mult, astfel că în prezent este mai ușor ca niciodată să oferi cadouri creative, care captează atenția și care sunt cu adevărat memorabile, chiar și fără a avea o valoarea financiară considerabilă. Dacă ești curios ce poți oferi cadou în era tehnologiei, dar și cum au evoluat cadourile corporate, am pregătit pentru tine câteva detalii care te vor ajuta să alegi mai ușor și chiar să epatezi cu ideile tale de cadouri premium.
De la coșuri cadou la cadouri corporate moderne
Până nu demult, standardul în materie de cadouri corporate era să oferi un coș cu produse cadou, pe care primitorul să le poată folosi după bunul plac. Puteai include sticle de vin, cozonaci sau prăjituri și chiar mici atenții pentru copii, într-un cadou care avea mai mult utilitate decât să transmită un anumit mesaj. Epoca modernă a făcut anumite schimbări în acest sens, deoarece în prezent chiar și atunci când vine vorba despre cadouri business acestea trebuie să aibă o componentă de storytelling, care accentuează cumva importanța darului.
Mai exact, printr-un cadou corporate poți transmite nu doar un mesaj, ci poți scrie o adevărată poveste. Povestea brandului, povestea relației sau a parteneriatului dintre două entități, povestea succesului, iar acestea sunt doar câteva dintre exemple. Cadourile corporate moderne mizează mult pe unicitate și pe ideea că ceea ce oferi unei anumite persoane este special creat pentru ea, gândit în raport cu propria personalitate și astfel neduplicabil pentru altă entitate.
Cadourile corporate personalizate- o necesitate a prezentului
Chiar dacă și în trecut exista un anumit grad de personalizare, deoarece puteai scrie un mesaj personalizat anexat coșului cadou sau unui buchet de flori, în prezent personalizarea presupune ca darul să reflecte de fapt o parte din cultura, personalitatea, credințele sau pasiunile persoanei care primește acel dar. Dacă vorbim despre companii, pot fi oferite cadouri corporate premium sub formă de tablouri personalizate, logo-uri sau reinterpretări ale unor aspecte particulare ce țin de afacerea respectivă.
Cadourile sustenabile – o tendință tot mai acută
În modernitate se încearcă pe cât posibil reducerea risipei, iar acest lucru impactează foarte mult și zona de cadouri personalizate corporate. Acestea trebuie să fie realizate din materiale care nu afectează mediul sau pe cât posibil bazându-se pe conceptul de refolosire și reciclare a materialelor. În acest mod nu doar că oferi un cadou care se aliniază cerințelor actuale, ci cadou în sine devine un statement al ideii de sustenabilitate în care și tu, ca persoană care oferă darul, crezi la rândul tău.
La Artizan Urban suntem atenți la materialele pe care le folosim pentru realizarea cadourilor și încercăm cu fiecare proiect să scoatem cât mai mult în evidență personalitatea fiecărei entități care urmează să primească un dar. Ne punem măiestria în slujba creativității, personalizăm și spunem o poveste ori de câte ori intrăm în atelierul nostru.